گریه نمی کنم نرو

کجای این جنگل شب             پنهون میشی خرشیدکم

پشت کدوم سد سکوت              پر می کشی چکاوکم

چرا به من شک می کنی ؟           من که منم برای تو

لبریزم از عشق توو                 سرشارم از هوای تو

دست کدوم غزل بدم                      نبض دل عاشقمو

پشت کدوم بهانه باز                     پنهون کنم هق هقمو

گریه نمی کنم نرو                         آه نمی کشم بشین

حرف نمی زنم بمون                     بغض نمی کنم ببین

نوازشم کن و ببین                     عشق میریزه از صدام

صدام کن و ببین که باز                 غنچه میدن ترانه هام

اگر چه من به چشم                        تو کمم ،قدیمیم،گمم

آتشفشان عشقمو                              دریای پر تلاطمم

گریه نمی کنم نرو                           آه نمی کشم بشین

حرف نمی زنم بمون                        بغض نمی کنم ببین

دوره ی بی عشقی...

یه دوستت دارم ساده                           جرم سختی واسه من بود

اینکه عاشق تو بودم                            جائی که عشق قدغن بود

جرم من فقط همین بود                         اینکه عاشق تو بودم

اینکه از تو می نوشتم                           اینکه از تو می سرودم

آخه  تو    قبیلــــــه  ما                           عشق و عاشقی حرومه

دوست نداشتن شده قانون                     دیگه عشق بازی کدومه

دوره دوره عرب هاســـت                         دخترام انگاری برده ن

این عروسک های شرقی                        توی جعبه پشت پرده ن

اینجا   الگــو  یه    رباطه                         اونکه معشوقه نمی خواد

اونجایی خوبه که هیچکس                      از کسی خوشش نمی یاد