گریه نمی کنم نرو

کجای این جنگل شب             پنهون میشی خرشیدکم

پشت کدوم سد سکوت              پر می کشی چکاوکم

چرا به من شک می کنی ؟           من که منم برای تو

لبریزم از عشق توو                 سرشارم از هوای تو

دست کدوم غزل بدم                      نبض دل عاشقمو

پشت کدوم بهانه باز                     پنهون کنم هق هقمو

گریه نمی کنم نرو                         آه نمی کشم بشین

حرف نمی زنم بمون                     بغض نمی کنم ببین

نوازشم کن و ببین                     عشق میریزه از صدام

صدام کن و ببین که باز                 غنچه میدن ترانه هام

اگر چه من به چشم                        تو کمم ،قدیمیم،گمم

آتشفشان عشقمو                              دریای پر تلاطمم

گریه نمی کنم نرو                           آه نمی کشم بشین

حرف نمی زنم بمون                        بغض نمی کنم ببین

نظرات 2 + ارسال نظر
آرش(اشک) چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1384 ساعت 04:49 ق.ظ http://diyareashk.persianblog.com

سلام بالاخره آپ کردی چه عجب چرا اینقدر دیر به دیر آپ میکنی . ترانه چکاوک ترانه ی زیبایست . موفق باشی

- یکشنبه 20 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:45 ق.ظ

سلام. این شعرت اشکمو در اورد ارزو می کنم یک روز عشق جای همه چی رو بگیره .سبز باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد