شروع دوباره...


میمیرم برات.
....نمی دونستی میمرم بی تو! بدون چشات.....
رفتی از بَرم،
نمی دونستی که دلم بسته به سازِ صدات
آرزومه که نمیدونستی که من میمیرم برات!
میمیرم برات !
عاشقم هنوز...

نمیخوام که بمونی و بسوزی به سازِ‌ دلم
گفتی من میرم...
تو میخواستی بری تا فرداها..آره خوشگلم
برو راهی نیس تا فرداها،یار خوشگلم
،بمون با دلم
سفرت بخیر..

.اگه میری از اینجا تک و تنها تا یه شهر دور
برو که رفتن بدون ما میرسه به یه دنیا نور
برو که رفتن بدون ما میرسه به یه دنیا نور
به یه دنیا نور
سفرت به خیر...

.برو گر شکستی ز من ,میتونی دوباره بساز
از دلی شکسته,نا امید و خسته ...تو باز غرور
از دلی شکسته,نا امید و خسته ...تو باز غرور
!تو بازم غرور
نمیخوام بیای..

.نمیخوام میون تاریکی من تو حروم بشی
نمیخوام ازت...
.نمیخوام مثه یه شمع بسوزی برام تا تموم بشی
برو تا بزرگی،‌ میخوام که فقط آرزوم بشی...
آرزوم بشی.....

نظرات 3 + ارسال نظر
مسافر همیشگی - محسن سه‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 05:18 ق.ظ http://daram-az-to-minevisam2.blogsky.com

این شعر واقعا زیباست ٬ فکر می کنم با صدای مصطفی خوریانی اجرا شده باشه ٬ راستی برای کامنت ممنون ٬ بازم پیش ما بیا ٬ منتظریم

هاشم دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 02:09 ق.ظ

وبلاگ قشنگیه
به کارتون تدامه بدین

مدیروبلاگ"1300مقاله وتحقیق رایگان" چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 04:25 ق.ظ http://beheshtnet.blogfa.com

سلام
خوب بود
اگه وقت کردید به وب من هم یه سری بزنید
من بیش از1300مقاله وتحقیق رایگان راجمع آوری کردم
وبلاگ من الان پیج رنک2 داره
ومی خواهم باوبلاگ شماتبادل لینک کنم
لطفااگرتمایل داریدمن راباعنوان "1300مقاله وتحقیق رایگان"وبه آدرس:http://www.beheshtnet.blogfa.com
لینک کنیدوسپس ازطریق نظرات خبردهیدتامی خواهیدباچه نام وآدرسی لینک شوید
من بعدازاینک شمارولینک کردم بهتون اطلاع می دم
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد